کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316342 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با WikiGalaxy ویکی پدیا را مجازی مشاهده کنید

ویکی کهکشان در حقیقت تصویرسازی چگونگی مصرف اطلاعات توسط کاربران است که توسط یک دانشجوی مهندسی فرانسوی Owen Cornec طراحی شده است. در این پروژه، ورودی‌های آنلاین به این دانشنامه‌، هر کدام تبدیل به یک ستاره می‌شود و شما را قادر می‌سازد در بین کهکشانی از اطلاعات گشت وگذار کنید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ ویکی پدیا خدماتی را فراهم آورده است که بسیاری از ما روزانه از آن بهره می‌بریم، اما وقتی تنها از یکی از داده‌های ورودی استفاده می‌کنید، حواستان به عظمت کل پروژه و داده‌هایی که در دسترس‌تان قرار گرفته، نیستید. نسخه‌ی بتای ویکی کهکشان که از هم اکنون می‌توانید به آن از طریق مرورگر فایرفاکس دسترسی داشته باشید به شما ایده‌ای از بزرگی و عظمت اطلاعاتی که در دسترس‌تان قرار گرفته را خواهد داد، البته با وجود اینکه نمی‌توان این روش را بهترین یا خلاقانه‌ترین روش ارائه‌ی این اطلاعات دانست اما مطمئنا این تلاش نیز در نوع خود بسیار جالب و قابل توجه است.

wikigalaxy-wikipedia-virtual-galaxy-1

نسخه‌ی بتا این پروژه شامل 100000 مقاله یا به عبارتی ستاره است که کاربر می‌تواند در بین آن‌ها به گشت و گذار بپردازد. شما همچنین می‌توانید عنوان مقالات را مشابه آن چه که در ویکی پدیا انجام می‌دهید در اینجا نیز جستجو کنید که البته به دلیل نسخه‌ی بتا بودن این پروژه، احتمال یافتن این اطلاعات در این نسخه زیاد نیست. به محض اینکه شما مقاله‌ی موجودی را انتخاب کردید به وسیله‌ی پیچک زرد رنگی به مقالات مرتبط با آن هدایت می‌شوید و می‌توانید بیشتر در مورد آن موضوع خاص اطلاعات کسب کنید.

این کهکشان مصنوعی در حقیقت با استفاده از HTML5، CS33، WebGL، jQuery و THREE.js ساخته شده و اگرچه کار کردن با آن در حال حاضر کمی سخت است اما می‌توان به توسعه‌ی بیشتر و لذت کاربری آن امیدوار بود. Cornec قصد دارد در آینده از سامانه‌ای با کدبندی رنگی استفاده کند تا با کمک آن مقالات را در حوزه‌های مختلف دسته بندی کند. وی همچنین قصد دارد پشتیبانی از Oculus Rift را نیز به این کهکشان مصنوعی اضافه کند.

دانلود ویدیو

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24142 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/09/25 تعداد مشاهده: 1565
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر